Re: [WINNT] Automatycznie wyszukiwanie sterów - co zamiast Slimdrivers?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Automatycznie wyszukiwanie sterów - co zamiast Slimdrivers?
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Sat, 20 Aug 2016 23:39:52 +0200
W dniu 2016-08-20 o 17:13, SuwarKa pisze:
W dniu 2016-08-20 o 14:45, Czarek pisze:

W dniu 20.08.2016 o 14:34, radekp@konto.pl pisze:
Używałem przez jakiś czas Slimdrivers, ale ostatnio notorycznie odmawia
instalacji na XP. Był ok, nie śmiecił.

Ja używam "Driver Booster". Sam co jakiś czas sprawdza aktualność
sterowników.

Witryn oferujących sterowniki jest już w sieci całkiem sporo, takie najlepsze każą sobie płacić, kilkadziesiąt $ za abonament, najczęściej roczny. Całkiem niedawna na tej grupie kolega PM podesłał taki link:
driverlookup.com
- możesz wykupić wersję "Professional" za blisko 30$, ale działa też ściąganie w wersji free, za darmo, wtedy też od nich da się coś pobrać, jednak wówczas sporo trzeba wykonać ręcznie. A i z jakością sterów od nich nieco się naciąłem, zacytuję:
W dniu 2016-08-05 o 23:09, JaNus pisze:
> sterownik wywalił mi kompa przy dwóch kolejnych próbach instalacji, i
> w dodatku spowodowało to nieprzerwane świergolenie z głośnika! Będę
> ją musiał cofnąć, ale nie wiem jak to się robi w dziesiątce,

Z innych witryn to:
DriverAgent  "Driver Easy"  "DriverToolkit"  "Driver Detective",
 ten ostatni bardzo szybko wyszukuje te sterowniki, które
a) są Ci potrzebne, a przy tym b) oni mają w swej bazie wersje nowsze od Twoich. Przy czym robi to nawet wtedy, gdy masz zainstalowaną wersję demonstracyjną, za darmo. Wprawdzie nie daje ona możliwości pobrania, ale gdy wiesz, że jakiś sterownik jest przestarzały, to możesz zacząć go szukać na stronie producenta sprzętu. Choć bywają też takie, o których producent nie ma pojęcia, bo ktoś je wystrugał z wersji na starszą odmianę OS-u...