Re: [WINNT] Xnews + Mime-proxy

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Xnews + Mime-proxy
From: "HF5BS" <hf5bs@jo.pl>
Date: Fri, 19 Aug 2016 04:43:31 +0200

Użytkownik "Marsjanin" <mars@marsjanin.tk> napisał w wiadomości pan.2016.08.18.22.25.40@marsjanin.tk">news:pan.2016.08.18.22.25.40@marsjanin.tk...
Dnia Thu, 18 Aug 2016 02:33:05 +0200, PiteR napisał(a):

z nudów stronę zrobiłem jakby kto kiedyś szukał.

Zazdroszczę… ;)

Może  przy   czasie  obczaję,  czy   ten  diabeł  taki   straszny  czy
niestraszny, na  razie przysiadłem przy  Panie i nie jest  najgorzej –
acz ma swoje przywary.

Popieram. Wypróbowałem wersję Pan pod Windows i stwierdzam, że przy małych i średnich obciążeniach zachowuje się przyzwoicie, u mnie działał bardzo żwawo. Ale przy dużych (mało realne w codziennym używaniu) potrafi nagle stracić stabilność, zamrozić się. (szuka[łe]m czegoś, co wydoli z ponad tysiącem grup, gdzie co najmniej 1/4 zawiera ponad 200 tys. postów, tak, aż tyle, a nawet więcej, może być serwer pośredniczący, Hamster odpada w przedbiegach - wywala się, po uprzednim rzuceniu się na ponad 2GB RAM i płacze przy plikach ponad 2GB, odpada też WLM, bo i on nie wytrzymuje, pomijając to, że żre zasoby jak świnia)

--
Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
(C) Ferdek Kiepski