Re: [WINNT] 40tude Dialog

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] 40tude Dialog
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Fri, 5 Aug 2016 11:59:49 +0200
Dnia Thu, 4 Aug 2016 13:35:08 -0700 (PDT), goomish napisał(a):

> To może powinieneś zajrzeć tutaj:
> http://www.webupd8.org/2010/03/how-to-make-wine-open-links-in-your.html ?

Dzięki za "wine regedit" :) Ale recepta nie działa ponieważ w drugim
kroku zaczowanie wine sie nie zgadza z opisanym a 3 kroku nie mozna
zrobić ponieważ nie ma adresu "HKEY_CLASSES_ROOT -> http -> shell ->
open -> command" i na dobitke klucz html istnieje tylko w innej gałęzi
wiec nie można go ustanowić jeszcze raz.
Sytuacja w której nie otwierają mi się linki z 40tude dialog pracujacego
pod wine powstała w wyniku instalacji Opery 12.18 na wine. Linki z
40tude zaczęły mi się otwierać zamiast w browserze linuksowym właśnie w
niej. Po jej deinstalacji linki dalej chciały sie w niej otwierać (co
wskazuje że rejestr nie został skorygowany) tyle że był komunikat błędu.
Wygląda na to ze najprościej będzie reinstalować wine.

PS. Wystarczyło usunąć katalog ~/.wine. Wine podczas uruchomienia sobie
założył nowy i wszystko bangla. Dzięki za pomoc.
--
Jacek
"Wszelka izolacja jest glebą, na której wyrasta nienawiść do obcych, a