[WINNT] Bluetooth moduł CSR, sterowniki do W-10?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Bluetooth moduł CSR, sterowniki do W-10?
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Thu, 4 Aug 2016 22:45:44 +0200
Po przesiadce z z W-7 na dziesiątkę brakowało mi działania głośnika, a
jako że kol "PM" podpowiedział rozwiązanie, to może i ktoś znajdzie
kolejne, bo brakuje mi jeszcze jednego sterownika, jak w tytule. Trochę
to dziwne, bo moduł nie jest jakoś bardzo leciwy, ale załączona płytka
instalacyjna zawiera sterowniki góra do 7-ki, oraz starsze.

Zaglądałem na witrynę firmy CSR - ale nijak nie widać tam możliwości
wyszukania odpowiedniego sterownika. Zresztą posiadany przeze mnie
nano-odbiornik jest najwyraźniej klonem (chińskim), a do tego nie ma na
nim oznaczenia jaki to typ / podklasa - jedynie info: Bluetooth 4.0
Dongle. Men. Urz. wyświetla identyfikator sprzętu:
{473a6b1d-3407-400e-b91a-f991c5a39dc3}\CsrBtPort
 - podobno po tym ciągu znaków da się znaleźć sterownik, ale to raczej w
tych lepszych witrynach z milionami sterowników, a one sobie winszują
kilkadziesiąt dolców za możliwość skorzystania z ich bazy sterowników.
Może ktoś zna miejsce, gdzie da się pobrać ten driver za friko?