Re: [WINNT] Dlaczego udało mi się zainstalować drukarkę sieciową?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dlaczego udało mi się zainstalować drukarkę sieciową?
From: Poldek <pugilares@interia.eu>
Date: Wed, 3 Aug 2016 14:09:12 +0200
W dniu 2016-08-03 o 10:30, suryga@gmail.com pisze:
Mam QNAP (chyba z jakąś odmianą linuxa)
podłaczyłem do niego drukarkę przez USB.
No i trzeba zainstalować sterwoniki.
Co się nakombinowałem to moje.
Ale w końcu metodą małpy zainstalowałem drukarkę na kompie swoim.
Potem zainstalowałem drukarkę na QNAP-ie.
I od razu pojawiły się sterowniki na liście do drukarki.

I po prawdzie to nie wiem co się stało ale działa.

Jakim cudem sterowniki spod windowsa działały na "linuksie" Qnapa?

Nie mam QNAPa, tylko ReadyNASa, ale nie musiałem nic instalować na NASie, żeby drukarka podłączona do niego po USB działała jako sieciowa dostępna dla wszystkich komputerów w LANie. Oczywiście na komputerach instalowałem jakieś sterowniki, czy coś tam innego dla tej drukarki, ale nie na NASie. Przy dodawaniu drukarki w systemie Windows wskazywałem NASa, jako hosta z drukarką i działa.