Re: [WINNT] przeglądarki

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] przeglądarki
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 17 Jul 2016 07:56:10 +0200
Dnia Sat, 16 Jul 2016 23:05:55 +0200, PiteR napisał(a):

> co jednordzeniowy tekstu i obrazków nie uciągnie?

Tekstu, obrazków, arkuszy styli, fontów, multimediów, znacznie bardziej
skomplikowanej struktury samego dokumentu (pozycjonowanie kilkunastu
kontenerów względem siebie to jednak trochę inaczej wygląda, niż rendering
jadącego ciurkiem HTMLa i paru tabelek) no i niestety - od cholery skryptów.
:(

--
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ Dopóki mój szef myśli, że ja dużo zarabiam                               ]