Re: [WINNT] Jaki programik do 'odgwiazkowywania' hasel?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jaki programik do 'odgwiazkowywania' hasel?
From: "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 14 Jul 2016 09:52:49 +0200
ąćęłńóśźż <nie@dla.spamerow> napisał(a):
Zapomniałem jednego z haseł do poczty, hasło siedzi w OE6, a potrzebuję
się zalogować przez www. Tyle że co ściągnę z sieci jakieś "password
recovery" do zobaczenia hasła pod gwiazdkami, to mi antywirus krzyczy i
ostrzega. Wszystko już jest zawirusowane na tym świecie?

Nie jest zawirusowane, tylko po prostu antywirusy mają tego typu programy wpisane na listę niebezpiecznych.

Polecicie coś pewnego i najchętniej bez konieczności instalacji?

Z powyższego powodu trudno będzie zagwarantować że jakiś program nie jest na liście jakiegoś antywirusa i antywir na pewno nie będzie krzyczeć. Może po prostu wyłącz AV na czas używania?

Ja używałem SnadBoys' Revelation do odgwiazdkowywania z zagwiazdkowanego pola, oraz Protected Storare Password View do wyciągania hasła bezpośrednio z protected storage, bez włączania OE. Ale one raczej są wykrywane jako be.

Możesz zrobić jeszcze inaczej, a mianowicie przechwycić hasło podczas transmisji. W tym celu możesz użyć Wireshark, tylko w opcjach konta musisz wyłączyć SSL.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/