Re: [WINNT] Model dysku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Model dysku
From: mmm <mmm@mm.pl>
Date: Wed, 13 Jul 2016 10:19:02 +0200
P.S. Napisałem i działa, ale ile mnie to kosztowało zdrowia...
Myślałem, że obsługa dysków to standard i takie pytanie na "lang.delphi"
lub "winnt" będzie zbyt banalne. A tu pustka, tylko odsyłacze i to mocno
nietrafione... Trochę się zawiodłem. Sorry za szczerość...

Marudzisz i trochę nie przesadzasz ?
Mało kto potrzebuje tak niskopoziomowego dostępu. Nie rozumiem też twojego problemu z odczytaniem napisu, wszystko jest jasno napisane.

Zresztą jak znalazłeś alternatywną metodę do zaproponowanej na grupie to w 15s można znaleźć przykład nawet w delphi.

MMM