Re: [WINNT] Windows 7 - utworzone punkty przywracania systemu są usuwane

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 7 - utworzone punkty przywracania systemu są usuwane
From: kmark <markotar@o2.pl>
Date: Wed, 6 Jul 2016 16:13:25 +0200
Znalazłem przyczynę.
Do okresowych defragmentacji dysku używam narzędzia SmartDefrag 5.1 Free firmy IObit. To narzędzie, po przeprowadzonej analizie sugerowało przeważnie, aby użyć funkcji: "Defragmentacja i Optymalizacja". Niestety, w ramach optymalizacji zostają usuwane wszystkie istniejące punkty przywracania systemu. Dla sprawdzenia, po "defragmentacji i optymalizacji" utworzyłem ręcznie nowe punkty przywracania, a następnie ponownie poddałem dysk operacji "defragmentacji i optymalizacji". Punkty zostały usunięte.

Może ta informacja będzie Komuś przydatna.
Pozdrawiam
mk

  • Re: [WINNT] Windows 7 - utworzone punkty przywracania systemu są usuwane, kmark <=