Re: [WINNT] [ot] jak "wyrownac" dokument *.doc?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] jak "wyrownac" dokument *.doc?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 3 Jul 2016 18:16:01 +0200
Dnia Sun, 3 Jul 2016 17:32:35 +0200, 1634Racine napisał(a):

> czyli nie da sie "tasmowo" tego pozmieniac.
> poza tym: nagle oswiecilo mnie - nawet gdyby byla mozliwa taka hurtowa
> zmiana-poprawka, to tez bez sensu -> zgubi koniecznosc rozpoczynania od
> nowego akapitu wierszy typu:
> - [ ktos zaczyna dialog i tutaj musi byc koniec wiersza/akapitu ]
> - [ ktos odpowiada ]

Hurtem nie zmienisz, bo znak końca akapitu jest znakiem końca akapitu. Skąd
program ma wiedzieć, że w tym miejscu ów koniec akapitu ma być, a w innym ma
być usunięty?

--
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ House: There's a reason that everybody lies - it works. It's what allows ]