Re: [WINNT] wyjecie najwiekszej wartosci w logu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] wyjecie najwiekszej wartosci w logu
From: Jawi <galaxband@poczta.fm>
Date: Fri, 01 Jul 2016 18:54:05 +0200
W dniu 2016-06-23 o 19:41, HF5BS pisze:
Bardzo fajne, ale w tym przypadku wydaje mi się armatą na muchy.
Para SORT systemowy i lister Total Commander powinna dać radę. No, po
prostu to mi się wydaje najłatwiejsze.
Oczywiście że to przerost, ale nie wiem co wątkokotwórca ma zainstalowane, czego używa. Dla mnie specjalnie instalacja Totalcomandera też nie jest wyjściem, bo nie używam :)