Re: [WINNT] [ot] nie dzialaja linki postaci news:a@b

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] nie dzialaja linki postaci news:a@b
From: "HF5BS" <hf5bs@jo.pl>
Date: Tue, 28 Jun 2016 20:43:59 +0200

Użytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał w wiadomości news:5772b526$0$12543$65785112@news.neostrada.pl...
Wybacz,  po prostu nie wszyscy mają czas i chęci na domysły. Poszukaj w
archiwum, coś  było o ponownej rejestracji kilku bibliotek. Szerokości,
bajo.

nie rozumiesz co znaczy "zreperowac/uaktywnic" /*LINK*/ ? gdziekolwiek, w czymkolwiek.
Ja tutaj jednak zakladam pokonczone matury :)

Jak uważasz. Ja mam na razie ważniejsze sprawy.
A na razie - http://rtfm.killfile.pl/#precyzja

--
Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
(C) Stephen Hawking