Re: [WINNT] Ratowanie Win7 - czarny ekran.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Ratowanie Win7 - czarny ekran.
From: arturbrandys@gmail.com
Date: Tue, 7 Jun 2016 12:11:55 -0700 (PDT)
W dniu niedziela, 24 czerwca 2012 18:42:48 UTC+2 użytkownik Michal Kawecki
napisał:

> Będzie działać i można to zrobić spod Konsoli. Co więcej, spod Konsoli
> da się nawet odpalić proste programy, np. Total Commandera.
>
> Sprawdź folder \Windows\system32\config\Regback - powinny tam leżeć
> kopie plików rejestru z ostatnich 10 dni. Wystarczy podmienić nimi
> oryginalne pliki.
> --
> M.
> /odpowiadając na priv zmień px na pl/

Tak rzeczywiście to rozwiązanie z przywracaniem rejestru u mnie zadziałało. A
zrobiłem tak uruchomiłem komputer z bootowalnego pendriva z Windows 7 ->
naprawianie sytemu -> konsola cmd. Następnie zrobiłem sobie kopie oryginalnych
plików rejestru z katalogu \Windows\system32\config (mkdir utworzyłem katalogu
i za pomocy copy skopiowałem do niego pliki - DEFAULT, SAM, SYSTEM, SOFTWARE
itp.). Następnie z katalogu backupu \Windows\system32\config\Regback za pomocą
polecenia copy nadpisałem oryginalne pliki rejestru. Zrestartowałem komputer i
uruchomił się poprawnie.
Dzięki za pomysł z rozwiązaniem problemu :)

  • Re: [WINNT] Ratowanie Win7 - czarny ekran., arturbrandys <=