Re: [WINNT] W7- brak splash screen hibernacji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W7- brak splash screen hibernacji
From: Dominik Ałaszewski <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: Mon, 30 May 2016 05:08:29 +0000 (UTC)
Dnia 29.05.2016 Radosław Sokół <radoslaw.sokol@grush.one.pl> napisał/a:

> Podłącz go przedłużaczem bez "guzika" :)

To wyłączy przez przytrzymanie przycisku power w komputerze.
Umie :-)

> Obecnie komputery się wyłącza już tylko programowo. Ja swojej
> stacjonarki nawet nie wyłączam, tylko wprowadzam w stan STR
> na noc. Rano budzi się w identycznym stanie w parę sekund.

Ale zawsze coś tam prądu jednak ciągnie. Różnica kilkunastu
w porywach sekund dla mnie to niewiele, a przy kilku komputerach
w domu ładnych parę watów się uzbiera.

No i jeszcze na domiar złego płyta główna w komputerze
córki (o którym mowa) w STR radośnie mruga sobie powerem,
żeby o niej nie zapomnieć- i nie można w BIOSie tego wyłączyć.
W nocy jest to cokolwiek wkurzające.

Pisząc na priv zmień domenę na gmail.