[WINNT] Periodyczny roblem z autoodtwarzaniem

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Periodyczny roblem z autoodtwarzaniem
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Sat, 28 May 2016 13:55:45 +0200
Witam,

Posiadam Windows 10 Pro a wcześniej 8.1 Pro. W obu przypadkach zaobserwowałem to samo zjawisko, które dotyczy wyłącznie aparatu fotograficznego (Sony A99). Ustawiłem autoodtwarzanie tak aby po podłączeniu aparatu w trybie pamięci masowej następował import zdjęć poprzez "Import ACDSee". Wszystko świetnie działa mniej więcej przez rok. Potem "coś" się wydarza i funkcja przestaje działać. Po podłączeniu aparatu nic się nie dzieje. Słychać w głośnikach podłączenie urządzenia, mogę ręcznie wywołać importowanie ale automat nie działa. Pomaga jedynie reinstalacja Windows. Inaczej nie potrafię rozwiązać problemu. Autostart płyt CD/DVD/BluRay działa normalnie.

Może to istotne. W dzienniku zdarzeń pojawia się ostrzeżenie:

"Dysk 3 ma takie same identyfikatory jak co najmniej jeden z dysków podłączonych do systemu. Przejdź do witryny internetowej pomocy technicznej firmy Microsoft (http://support.microsoft.com) i wyszukaj artykuł KB2983588, aby rozwiązać problem."

Dysk 3 to oczywiście aparat. Dodam, że aparat posiada 2 karty pamięci ale jeśli wyjmę jedną z nich, to nic się nie zmienia. Nie wiem, czy komunikat pojawiał się przed "awarią" bo wyczyściłem dziennik w niewłaściwym momencie.

Ostrzeżenie pojawia się również dla

"Podczas operacji stronicowania wykryto błąd urządzenia \Device\CdRom0."

Dla tego odtwarzacza wszystko działa ok.

Czy ktoś z Was ma jakiś pomysł zaradzenia sytuacji inny niż reinstalacja?

--
Pozdrawiam,

  • [WINNT] Periodyczny roblem z autoodtwarzaniem, Marek <=