[WINNT] Nalepka COA

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Nalepka COA
From: Poldek <pugilares@interia.eu>
Date: Mon, 16 May 2016 11:05:38 +0200

Rozważam zakup tzw. poleasingowca. Kiedyś kupiłem 2 szt. poleasingowców z systemem Windows 7 REF i to było bardzo dobre rozwiązanie. Obecnie nie widzę takich ofert, przynajmniej wśród takich poleasingowców, które by mi pasowały. Za to są oferty z "System Windows 7 Professional 64-bit licencja COA". Na dysku brak systemu, brak nośnika. I teraz pytania: 1. Czy taka "licencja" w ogóle jest licencją na Windows 7 w rozumieniu polskiego prawa i licencji Microsoft? 2. Nie mam nośnika instalacyjnego Widnows 7 Professional 64-bit. Jak zainstalować właściwy system na komputerze z "licencją COA"?