[WINNT] Win10 i nagrywarka DVD Pioneer

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Win10 i nagrywarka DVD Pioneer
From: szemrany <szemrany@offline.off>
Date: Mon, 9 May 2016 16:34:57 +0200
Witam

Czy ktoś ma Win10 oraz nagrywarkę Pioneer DVR-219L?

Otóż okazało się, że o ile płyty CDR nagrywa, to próba nagrania płyty DVD+R
kończy się zawieszeniem aplikacji nagrywającej (próbowałem 3) i chyba
całego drivera, bo potem:
- nie da się otworzyć właściwości urządzenia w menagerze urządzeń
- nie da się zamknąć systemu
- nie działa (sic!) windows update - "trwa wyszukiwanie..." w
nieskończoność - mają fantazję chłopaki z miętkiego

Nie mam pomysłu co może być przyczyną, bo nagrywarka używana jest bardzo
rzadko i nagrywała głównie płyty audio. Wrzuciłem najnowszy fiormware z
2012 i nic to nie pomogło.

Jakieś pomysły? Czy może Win10 nie kuma nagrywania DVD?

--
howgh
szemrany