Re: [WINNT] Windows-10 czy warto?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows-10 czy warto?
From: Animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Sun, 8 May 2016 19:27:38 +0200
W dniu 2016-05-08 o 19:14, Irokez pisze:
W dniu 2016-05-08 o 12:23, Czarek pisze:

W dniu 08.05.2016 o 11:02, B.G pisze:

Mam instalkę Windows 10. Czy jak po terminie zechcę zainstalować Win.10,
to już będzie za późno?

Jeśli tą instalkę kupiłaś jako Win10 - wtedy sobie zainstalujesz kiedy
chcesz.
Jeśli chodzi Ci o darmowy upgrade z Win8 - podobno nie będzie się już w
sierpniu dało go zrobić.

Nie podobno ale na pewno nie będzie można wykonać darmowego pierwszego
uaktualnienia na danym sprzęcie po 26.07.2016, natomiast jeśli na danym
sprzęcie była już przeprowadzona aktualizacja (czysta instalacja na
licencji wcześniejszego systemu) i zakończona pozytywną aktywacją, to
będzie można na tym sprzęcie zainstalować ponownie Win 10 nawet za kilka
lat.

Czyli dobrze zrozumiałem, że chcąc dopiero za pół roku przejść na Win 10:
1. instaluję czysty Win 7, robię aktualizację do Win 10 i ją aktywuję
2. robię obraz systemu Win 10, aby użyć za pół roku (czy wystarczy spisać klucz produktu po aktualizacji?)
3. format i instaluję Win 7
?

Bardziej opłaca się ściągnąć gotową instalkę Win.10 i zainstalować jak był ten system już aktywowany.
Tylko trzeba po instalacji zmienić klucz na ten swój.

--
animka