Re: [WINNT] Jakim programem zapisać internetową tv?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jakim programem zapisać internetową tv?
From: ąćęłńóśźż <nie@dla.spamerow>
Date: Sun, 1 May 2016 20:11:44 +0200
Podsuwasz mi rozwiązanie innego problemu, z którym się borykam: nagrywania
przez tuner DVB-T w formacie *.TS
Ferguson Ariva 253 nagrywa każdy program w osobnym katalogu na pedrajwie,
nadając katalogowi nazwę (datę i godzinę programu i nazwę kanału, w postaci
przykładowo 20160501_1930_2000_TVP1).
Niestety, w każdym katalogu plik z każdym nagranym programem to nazwa pliku
001.ts
Więc po jakimś czasie masz na podłączonym do tunera pendrajwie kilkadziesiąt
plików o identycznych nazwach 001.ts, każdy w innym katalogu.
A jeśli chcesz nagrane programy przekopiować z pendrajwa np. na serwer do
jednego katalogu (powiedzmy 'filmy' 'fabularne' 'dokumentalne'), to musisz
przemianować nazwy plików.
PYTANIE:
Jak to zrobić, żeby to nazwa katalogu, w którym był plik stawała się nazwą
pliku?
Standardowo Total Commander przekopiuje pliki do postaci 001(1).ts, 001(2).ts,
A chciałbym przy kopiowaniu przemianować nazwę pliku z 001.ts na
201605011930TVP1.ts
Oczywiście można też ręcznie ;-))

-----