Re: [WINNT] w kółko Preparing Automatic Repair

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] w kółko Preparing Automatic Repair
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Fri, 22 Apr 2016 00:54:30 +0200
Krystek pisze tak:

> A jakiś hard reset, czy cuś w ten deseń mu zaaplikować?

Ja tam się nie znam na win 8.1 (jeszcze) i na UEFI bios
ale rozumiem to tak, że wszystkie porady na yt opierają się na tym, że
po hard resecie (power + volume up) wchodzi się do tego niebieskiego
ekranu chyba przynależeg do windy 8.1 i tam jest recovery z ukrytej
partycji lub uruchom z boot z usb.

U mnie wyglada, że i ten niebieski ekran jest uszkodzony bo nie
uruchamia recovery (i był od nowości uszkodzony bo kiedy jeszcze tablet
chodził ok to ekrany niebieskie były bez tekstu).

Jedyne co działa teraz to wyjście do UEFI Built in EFI Shell

Próbowałem tam pomieszać i wystartowac z pendrajwa czysta instalację
ale pomimo że pendrajw jest obecny na liście to na nim po komendzie dir
lub ls otrzymuje directory not found.

Czyli pytanie jest jak uruchomić z EFI Shell start recovery lub jak
zainstalować na tablecie świeżego windowsa? Bo przecież jakoś fabryka
go instaluje.

--
Piter

Let me see your war face.