Re: [WINNT] Czysta instalacja na laptopie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czysta instalacja na laptopie
From: Trybun <CheIli@jachu.ru>
Date: Wed, 20 Apr 2016 09:12:27 +0200
W dniu 2016-04-20 o 08:49, jureq pisze:
Dnia Wed, 20 Apr 2016 08:43:02 +0200, Trybun napisał(a):

Jak się okazuje czysta instalacja Win 10 na laptopie Asusa to niezbyt
dobry pomysł. Nie działa kamera ani mikrofon, a także grafika intela nie
przełącza na Nvidię, przy większych obciążeniach.  Na razie widzę te
trzy niedogodności po wczorajszej "czystej" instalacji 10tki.
Dało by się to jakoś usprawnić, czy pozostaje instalacja 7mki i dopiero
aktualizacja do 10tki?
Sterowniki do 10 ze strony asusa zainstalowane?

Nie mam pojęcia. W menadżerze urządzeń nie ma komunikatów. Także Asus Live Update o niczym nie komunikuje. Sam ręcznie tego nie sprawdzę, bo nie mam pojęcia co za sterownik jest potrzebny do kamery czy mikrofonu. Te od grafiki (Nvidia Intel) są aktualne.