Re: [WINNT] Windows 7 Update nie działa

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 7 Update nie działa
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 18 Apr 2016 09:29:48 GMT
Witaj Marek, 31 mar 2016 w news:ndiqqg$c0s$1@node1.news.atman.pl
napisałeś/aś:

> Znacie jakiś sprawdzony sposób na naprawę Windows Update w 7-ce?
> W necie jest sporo stron na ten temat, ale po zastosowaniu
> najpopularniejszych fix-ów, zainstalowaniu KB-ków naprawczych,
> usunięciu folderu Software Distribution, update nadal nie działa,
> tzn. wiecznie trwa wyszukiwanie aktualizacji.

Aż do kwietnia nie miałem takich problemów(z wyjąkiem świeżego systemu -
i wtedy zostaje tylko zostawić na noc)Rozwiązaniem na najnowsze problemy
z wyszukiwaniem i instalacją okazała się łata KB3145739 Znalezione na
jakimś forum. Trzeba ją ściągnąć i zainstalować, po restarcie system
znlazł i zainstalował poprawki w czasie poniżej 30 minut.