[WINNT] Poczta gmail i odbiór na dwóch urządzeniach

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Poczta gmail i odbiór na dwóch urządzeniach
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Fri, 8 Apr 2016 21:18:13 +0200
Witam.
Szukam rozwiązania zdawałobysię błahego problemu konfiguracyjnego poczty
e-mail w domenie gmail.com
Otórz poprawnie założone konto o adresie costam@gmail.com i na stronie
wszystko ustawione pod odbiór poprzez pop3.
Konfiguracja nowego konta na windowsie w programie TheBat - wszystko
działa, maile schodzą i są wysyłane.
Teraz konfiguracja na telefonie z androidem, telefon to samsung i program
pocztowy to wbudowana w androida aplikacja. I tu zaczynają się schody,
konfiguracja prawidłowa - maili nie ma. Testowo wysłana wiadomość z
telefonu na inne konto dochodzi bez problemu - czyli konfiguracja na
telefonie przebiegła poprawnie. Z innego konta wysyłam maila na
costam@gmail.com i próba odenrania maila na telefonie kończy się
powodzeniem - ok, ale tego maila nie idzie odebrać na windowsie. Przez
stronę www widać że jest na serwerze, czyli telefon nie usunął jej z
serwera.
Coś jest nie tak.
Przełączam na stronie www konto do odbioru na IMAP.
Zmieniam konfigurację w TheBat - działa, zarówno odbieranie jak i
wysyłanie.
To samo robię na telefonie - maili nie widać. wysyłanie działa, odbieranie
tylko nowych maili - jednocześnie nowych maili nie widać wtedy na
windowsie.
Przejrzałem wszystkie opcje zarówno w Batmanie jak i w programie na
Androidzie i wszystko jest tak ustawione żeby nie usuwał maili - a jednak
nie działa. Natomiast jeśli w nowego maila wejdę poprzez stronę - odczytam
- i spróbuję ściągnąć czy to na telefon czy windowsa to ściąga, ale tylko
raz.
Chciałbym móc odbierać pocztę na obydwu urządzeniach, a nie tylko na
jednym.

Co robię źle? Gdzie jest błąd? Co i gdzie mogę zmienić żeby odbierać pocztę
na dwóch urządzeniach bez obawy że coś przeoczyłem? Ktoś coś?
--
...:::WISKOLER:::...
Stirlitz wolnym krokiem zbliżył się do lokalu kontaktowego. Zapukał