[WINNT] Było: Win10 i brak reakcji na klikanie menu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Było: Win10 i brak reakcji na klikanie menu
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Wed, 6 Apr 2016 18:40:03 +0200
Dla przypomnienia wątek Message-ID:
<1c4xxdhqhaaig$.1e9jb5bcc7m5k.dlg@40tude.net>
Wtedy wydawało się żesprawa zakończyła się pozytywnie, niestety problem
wrócił i to po raz wtóry.
Objawy są nadal takie same czyli zamrożenie menu windowsa, brak reakcji na
klikanie ikony głośniczka w traju itp.
Naprawa poprzez usunięcie plików EDB*.log pomaga tylko na krótką chwilę
czyli około dwa tygodnie.
Zastosowałem również programik o nazwie SpybotAntiBeacon niestety to nie
przyniosło żadnego widocznego efektu.
Żeby użyszkodnikowi nie mącić i dla siebie mieć trochę spokoju napisałem
plik bat, który usuwa rzeczone pliki, a użyszkodnik ma za zadanie uruchomić
plik w razie problemów i zrestartować komputer.
Moje pytanie jest następujące, czy może pojawiła się jakaś nowa opcja
naprawy tak uwalonego windowsa?
--
...::: WISKOLER :::...
Stirlitz energicznie wtargnął do gabinetu Hitlera. "Czego chcesz?" -