Re: [WINNT] Windows 10 - Zablokowany dysk

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 - Zablokowany dysk
From: Tomasz Jeżyna <jezy86@gmail.com>
Date: Wed, 6 Apr 2016 06:07:57 -0700 (PDT)
W dniu środa, 6 kwietnia 2016 08:01:55 UTC+2 użytkownik Tomasz Jeżyna napisał:
> Witam
>
> Panowie potrzebuje pomocy.
>
> Nieopacznie zaktualizowałem bios w komputerze i zablokowałem sobie dostęp do
> komputera ponieważ miałem zaszyfrowany dysk bitlocker-em.
>
> Dysk miał dwie partycje C i D. Na D mam zapisane klucze do odszyfrowania
> dysku. Niestety nie posiadam kopi na pendrive.
>

> Co mogę teraz zrobić ??
>
> 1. Mogę dostać się jakoś do dysku D znając hasło do odszyfrowania dysku i
> skopiować klucze ??
>
> 2. Sformatować tylko partycję C aby nie utracić danych z dysku D ??
>
> 3. Przywrócić / naprawić system ??

> [...]

Jacku dziękuje za pomoc.

Powrót do starej wersji biosu ( identycznej która była przed aktualizacją )
spowodowało że system normalnie się załadował i nie wyskoczył monit Bitlocker
drive encryption " Enter the recovery key for drive "

Dziękuje ci za pomoc.

Zrobiłem kopie zapasową kluczy odzyskiwania, wstrzymałem ochronę Bitlocker i
zaktualizowałem bezpiecznie BIOS.