Re: [WINNT] Ustawianie zegara według atomu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Ustawianie zegara według atomu
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: 20 Mar 2016 13:40:01 GMT
Krystek <spamtrap@krystek.art.pl> wrote:

> Piszę o tym, że Twój program NetTime aka nowa jego wersja łączy się z
> JEDNM wybranym serwerem z listy 5-ciu dostępnych, wybranych do
> synchronizowania czasu.

Prawidłowe zachowanie klienta SNTP według specyfikacji (proste
round-robin wg listy).

> Stara wersja, do której wróciłem, łączy się z 5-ma serwerami
> jednocześnie i uśrednia czas z tych wszystkich.

Jeśli rzeczywiście jest tak jak napisałeś to jest to jakiś dziwny hack
ani SNTP ani NTP prowadzący do ustawienia niedokładnego czasu gdy
wystąpi choć jeden zły serwer.

> Poza tym w starej wersji jest plik .ini z  listą serwerów (z podziałem
> na kontynenty i kraje - Europa, Australia itd.) i można dopisać do niej
> swoje maszyny serwujące czas z wzorca po NTP (np. wspomniany przez
> robota serwer NTP: zegar.umk.pl)

I to ma być lepsze od możliwości ustawienia własnych serwerów
bezpośrednio w oknie konfiguracji? BTW z mojej strony koniec dyskusji bo
idzie ona raczej w OT i advocacy. Poza tym mam wrażenie że program o
którym piszesz nie ma nic wspólnego z programem który linkowałem.
Cofnąłem się do najstarszych wersji (1.0 i 2.0) i jedna z nich nie
działa na wersji x64 Windowsa a druga pozwala na wpisanie 1 serwera.
Wniosek jest taki że używasz jakiegoś innego programu i stąd się wzięły
te dziwne rzeczy np. o uruchamianiu z parametrem jakie pisałeś.

--
Piotr Borkowski