[WINNT] [ot] SmartTV - chrome, wlaczenie flash player'a

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] [ot] SmartTV - chrome, wlaczenie flash player'a
From: "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl>
Date: Sun, 13 Mar 2016 02:28:55 +0100
tv panasonic, ma SmartTV i przeglądarkę chrome. Chrome daje info, ze w syst.
jest zainstalowany flash player, ale jest Wyłączony w chrome i trzeba to
cudo włączyć we właściwym panelu w chrome. Niestety, wpisanie w pasek
adresu: *chrome://plugins* (jak i about:plugins <-- i to próbowałem, chociaż
pierwszy wpis jest tak naprawdę właściwy (?)) nie przenosi do właściwego dla
sprawy okienka konfiguracji chrome, ale daje info o niemożliwości połączenia
ze strona...

ewidentnie:
- albo to nie jest ta komenda dla chrome (wątpię, sprawdzałem)
- albo *tv-chrome* jest okrojony o wykonanie "komendy" tego typu (licho wie,
co panasonic zdlubal...)

Jakas podpowiedz, rada...?

  • [WINNT] [ot] SmartTV - chrome, wlaczenie flash player'a, 1634Racine <=