Re: [WINNT] Problem z MS Office 2003

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z MS Office 2003
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Tue, 1 Mar 2016 22:10:04 +0100

Użytkownik "rageofhonor" <wein@wp.pl> napisał w wiadomości news:56d5f341$0$662$65785112@news.neostrada.pl...
Tak, niestety ta funkcja daje tylko wynik prawda lub fałsz
A mi do działania całego arkusza potrzebny jest wynik liczbowy. Czyli 0 na wypadek gdyby gdzieś był błąd

Nie mam Excela, więc tak sie nie wczytywałem... a nie da się wyłapać wprost wystąpienia sekwencji "TRUE"/"PRAWDA" i "FALSE"/"FAŁSZ", czy odpowiednika - i do tego stosownie do potrzeb, wprost przypisać wartość liczbową, którą można uwzględnić w obliczeniach/zależnościach/warunkach?

to ja tego też nie powiem!
(C) Tewje do Pana Boga.