Re: [WINNT] stream audio [cross]

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] stream audio [cross]
From: rs <no.address@no.spam.info>
Date: Thu, 31 Mar 2016 15:11:25 -0400
On 3/31/2016 2:52 PM, AL wrote:
AL <al@stk.net.pl> Wrote in message:
rs <no.address@no.spam.info> Wrote in message:
szukam programu (sposobu), ktory umozliwia po internecie, (np. wifi na
telefonie) tego co jest aktualnie odtwarzane na komputerze z windows.
program ze stajni NCH odpada. szukam czegos darmowego, albo wzglednie
taniego. z gory dziekuje za porade. <rs>

Zdalny pulpit od google.
Działa nie tylko po wifi.

Tel.z androidem (nie wiem jak z innymi systemami)

nie o to mi chodzilo. chodzilo mi raczej o stream z danego komputera, ktory bylby dostepny przez URL, ale twoje rozwiazanie w tez jest ciekawe. mam logmein, wiec zamiast chrome remote desktop, uzyje tego.
dziekuje za sugestie. <rs>