Re: [WINNT] Intel Core i5-3337U @ 1.80GHz - wlecze się na 800Mhz

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Intel Core i5-3337U @ 1.80GHz - wlecze się na 800Mhz
From: Stregor <stregor@wytnij.to.gmail.com>
Date: Mon, 21 Mar 2016 11:59:01 +0100
W dniu 2016-03-03 o 16:16, 1634Racine pisze:
PiteR w XnsA5B7C4F163697PanElektronik@localhost.net">news:XnsA5B7C4F163697PanElektronik@localhost.net
[..............]
Pomóżcie, bo z takim zegarem, jak żyć?
"Ahh ok, found it. Samsung has an application called "Settings"

a PiteR - albo ktokolwiek wiedzacy - wie, co zrobic, gdy nie ma sie
application called "Settings" (laptop samsung)  :)
bo u zarania dziejow wykasowalem wszelkie aplikacje samsungowe,ale teraz,
czytajac watek,  zastanawiam sie, jak sprawdzic czy jest, czy nie ma i w
ogole - jak jest ustawiona "redukcja noise".
Jest co prawda klawisz Fn->F11 w manualu tak opisany:
http://i.imgur.com/afb4BCB.png
ale czy chodzi w tym o to samo, o co chodzi w ustawieniach "redukcja noise"
przez "Settings"?

Pytam, bo warto znac sprawe, chociaz problemu analogicznego do zawartego w
root poscie zdaje sie, ze *nie* mam (?) (procesor = i3):
http://i.imgur.com/WdKbVLF.png

Sprawdziłem - wciśnięcie na klawiaturze FN+F11 (tryb cichy) POWODUJE spadek częstotliwości do 800 oraz przełącza w aplikacji Settings tryb na Automatyczny. Ponowne przyciśnięcie - przywraca prędkość i przestawia ustawienie w aplikacji Settings na "wyłącz".

Jeśli u Ciebie się tak nie dzieje, być może "winne" jest odinstalowanie aplikacji Settings.

--
Pozdrawiam,
Stregor