Re: [WINNT] Poczta na interii, a OE 6 i Live Mail 14

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Poczta na interii, a OE 6 i Live Mail 14
From: "Wiktor S." <wswiktorSP@Mpoczta.fm>
Date: Fri, 18 Mar 2016 12:16:25 +0100
W tym przypadku nie da się wykorzystać, bo nie obsługuje TLS 1.2, a
Interia nie udostępnia IMAP bez szyfrowania. Masz jakieś kłopoty z
uważnym czytaniem czy z logiką?

Wystarczy że proxy obsługuje, i zdejmuje/nakłada szyfrowanie odpowiednio do kierunku przesyłu danych. Między proxy znajdującym się w sieci lokalnej a komputerem klienckim może być słabsze szyfrowanie albo żadne.

Ja mam w tej chwili pocztę Interii działającą przez IMAP w niezmodyfikowanym OE6.
Kwestia odpowiedniego proxy. Da się.

--
Wiktor S.