Re: [WINNT] Win10 i brak reakcji na klikanie menu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win10 i brak reakcji na klikanie menu
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 8 Mar 2016 01:56:59 +0100
Dnia Sun, 6 Mar 2016 14:55:01 +0100, ...:::WISKOLER:::... napisał(a):

> No i niestety ta poprawka niewiele zmieniła. Według słów użyszkodnika
> poprawka zainstalowała sie bezproblemowo. Problem wystąpił ponownie. Pliki
> EDB.log, EDB00018.log oraz EBDtmp.log maja po 2 MB i ikony zamrożone.
> Pomogło usunięcie tych dwóch ostatnich plików, komputer wrócił do życia.
> Zastanawiam się czy nie będzie jakoś pomocnym użycie programiku który
> znalzłem gdzies w otchłani internetowej o nazwie SpybotAntiBeacon, ma on
> podobnież za zadanie wyłączenie właśnie telemetrii w W10.
> Ktos ma jakieś zdanie na jego temat?

Metodę z poleceniem PowerShell stosowałeś?
http://home.bt.com/tech-gadgets/computing/has-your-windows-10-start-menu-stopped-working-here-are-four-ways-to-fix-it-11364000314532
http://www.urtech.ca/2015/05/solved-windows-10-start-menu-and-modern-apps-do-not-function/

Na jakimś forum obiło mi się o oczy, żeby zainteresować się antywirusem.
Sporo osób raportujących problem z Menu Start w Windows 10 miało
zainstalowanego Avasta.

[ Yeah, a little bit of hate-fucking always good for the soul.             ]
[                            (Lew Ashby "Californication 2x05 Vaginatown") ]