[WINNT] Cyrylica w Skype czy zależy od windows?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Cyrylica w Skype czy zależy od windows?
From: "Tomasz" <tutomasz44@gmail.com>
Date: Fri, 26 Feb 2016 23:23:09 +0100
Przed paroma minutami zrobilem aktualizacje Skype do wersji 7.18 , przedem miałem 6.....
Niestety wszystkie kontakty zapisane cyrylica przeksztalcily sie  w ciag
pionowych kresek.
Rowniez tekst przysylany cyrylica zamienia sie na pionowe kreski ,bez
wzgledu na to czy przyslany byl dzis czy piec lat temu. W opcjach nie
znalazlem zadnej pozycji do zmiany tej sytuacji.Kiedy wróciłem do wersji Skype 6....
to wszystko wróciło do normy.
Z zupełnie innych względów wolę mieć wersję 7.18.
Czy może mi ktoś poradzić co zmienić, może w windowsie 7, strona kodowa jest nie taka czy
coś w tym rodzaju. Czy może jest to stała wada wersji Skype 7.18?
--
Tomasz

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur
wirusów 13093 (20160226) __________

Wiadomoœć została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.