Re: [WINNT] WinXP - pcuhnące procesy

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] WinXP - pcuhnące procesy
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sun, 21 Feb 2016 21:03:10 +0100

Użytkownik "Maciek" <docktor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości 16orr7gwx5l70.1xqxp31n6qfup.dlg@40tude.net">news:16orr7gwx5l70.1xqxp31n6qfup.dlg@40tude.net...

Czołem,

Mam problem z Firefoksem pod Win XP Home sp3. Bez względu na to, co w nim
jest otwarte (może to być np. YT albo jakaś aplikacja www), po około
godzinie proces puchnie do kilkuset MB, a potem do 1 GB, kiedy nie
pozostaje już nic poza brutalnym zakillowaniem.
Korzystam też z Chrome, którego dotyczy to w mniejszym stopniu. Chrome ma
jednak inną przypadłość, uwielbia dzielić się na kilka, a czsem ok. 10
procesów, które sumarycznie zżerają wiekszość skromnych XP-owskich zasobów
pamięci.

Z czego to wynika i czy da się coś na to poradzić?
Całkowita rezygnacja z XP nie wchodzi w grę.

Może uruchamiasz jakiegoś flasha? Zobacz, czy masz na liście proces plugin-container.exe i ile on zajmuje... a potrafi dużo. Jest to zasobnik firefoxa. Dużo potrafi nabić NK, jak i gry w tym serwisie... Inne mi tak nie dokuczyły.

to ja tego też nie powiem!
(C) Tewje do Pana Boga.