Re: [WINNT] Kolejny dziwny i wkurzający feler w Win10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kolejny dziwny i wkurzający feler w Win10
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Tue, 16 Feb 2016 00:32:37 +0100

Użytkownik "szemrany" <szemrany@offline.off> napisał w wiadomości news:6gm3yprn5cb1$.nrs7bm2rl6n5$.dlg@40tude.net...
Obaj, wraz z ACMM-033 zasłużyliście na browara! (no, może ACMm na 0,33 ;-P)

Swojego browczyka z przyczyn medycznych ceduję na Kolegę :)
Natomiast nie pogardzę mocną herbatą bez cukru, czy łyżeczką sosu Tabasco Habanero na kanapkę :) Ostatecznie, żeby moja Pani Doktór miała za co mnie skrzyczeć - butelkę Coli, wyłącznie cukrzonej (słodzik jest b(uue)e...) :)
Bardzo też lubię zielone Jalapenho z gwinta :)
Ale najlepsze jest, że się udało :)

Jakby kogo interesowało:

https://snap.ashampoo.com/uploads/2016-02-15/dZnxIAnt.png

ma być wybrany: Brak

Wielkie dzięki Panowie! I znów świat stał się odrobinę mniej zapaskudzony
:-)

No, czyli dobrze mi jednak we łbie świtało, że coś tam gdzieś z czymś jakoś teges... :)))

to ja tego też nie powiem!
(C) Tewje do Pana Boga.