[WINNT] udostępnianie internetu w winxp bez programów

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] udostępnianie internetu w winxp bez programów
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Sun, 14 Feb 2016 14:20:41 +0100
witam
w pracy mam lapka który udostępnia internet. między innymi udostępnia internet, wyłącznie kablem skrętką. (ma 2 karty sieciowe). Pracownikom przydałby się internet przez wifi. Pytanie pierwsze czy udostępnianie internetu z karty sieciowej numer1 jest na wszystkie pozostałe karty sieciowe w tym wifi? Czy da się skonfigurować kartę wifi tak aby "androidy" się mogły do niej podłączyć? JEśli tak, to czy kompy podłączone do lapka kablem i wifi będą w tej samej grupie IP?
Na tym laptopie nie mogę instalować programów.
ToMasz