Re: [WINNT] Kolumny w folderach

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kolumny w folderach
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 5 Feb 2016 02:10:09 +0100
Dnia Sun, 31 Jan 2016 07:16:08 +0100 (CET), cana napisał(a):

> Czyli przeszacowałem gołego bazując na moim TC-UP

Bierzesz najbardziej dopakowaną pluginami wersję TC i na jej podstawie
wnioskujesz objętość katalogu zwykłej wersji za 2-3 wtyczkami. Cudowne.

> Co się tak zaperzyłeś, podalem wartości z moich instalacji

Wyjaśnij mi na ile zajętość miejsca na dysku przekłada się na mułowatość
działania… Dajesz. :D

(ciach…)

[ Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when  ]
[ there is nothing left to take away.           (Antoine de Saint-Exupery) ]