Re: [WINNT] Intel Core i5-3337U @ 1.80GHz - wlecze się na 800Mhz

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Intel Core i5-3337U @ 1.80GHz - wlecze się na 800Mhz
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Tue, 23 Feb 2016 21:01:57 +0100

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:56cc4da7$0$694$65785112@news.neostrada.pl...
Użytkownik "Stregor" <stregor@wytnij.to.gmail.com> napisał w wiadomości news:56cc22d1$0$689$65785112@news.neostrada.pl...

Pomóżcie, bo z takim zegarem, jak żyć?

Miałem kiedyś coś podobnego - winna była jedna z aktualizacji lub aplikacji Samsunga.

Ja w tej chwili mam 782 MHz na procku 2x2.8 giga. Ale mam tak, że jak system jest mało obciążony, to automatycznie zmniejsza taktowanie proca i prąd oszczędza. O, a teraz 2.79 giga... w zalezności od potrzeb. Włączenie w BIOS intel Speed-Step nie ma znaczenia. Intel Core 2 Duo T9600.
Sprzęt sprawdzony burn-testem, w pełni sprawny.
Może takie coś jest?

to ja tego też nie powiem!
(C) Tewje do Pana Boga.