Re: [WINNT] udostępnianie internetu w winxp bez programów

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] udostępnianie internetu w winxp bez programów
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 16 Feb 2016 22:41:46 GMT
Witaj ToMasz, 14 lut 2016 w news:n9pupq$jnl$1@dont-email.me napisałeś/aś:

> witam
> w pracy mam lapka który udostępnia internet. między innymi udostępnia
> internet, wyłącznie kablem skrętką. (ma 2 karty sieciowe). Pracownikom
> przydałby się internet przez wifi. Pytanie pierwsze czy udostępnianie
> internetu z karty sieciowej numer1 jest na wszystkie pozostałe karty
> sieciowe w tym wifi? Czy da się skonfigurować kartę wifi tak aby
> "androidy" się mogły do niej podłączyć? JEśli tak, to czy kompy
> podłączone do lapka kablem i wifi będą w tej samej grupie IP?
> Na tym laptopie nie mogę instalować programów.
> [...]

Zależy jaki tam jest sytem i czy dobrze rozumiem o co ci chodzi :)
Jakiś czas temu szukałem programów pod hasłem virtual hotspot i coś
sensownego znalazłem - ale nie możesz nic instalować.
To może to:
http://www.practicallynetworked.com/networking/create_a%
20virtual_wireless_router_with_windows.htm
Ale to ZTCP tylko W7 (i wzwyż) i jeszcze nie każda karta da radę.
Sam nie wiem, czy to nie jest po prostu sieć ad-hoc. Może od tego warto
zacząć - znaczy ad-hoc.  Tylko trochę niewygodne, za każdym razem
włączanie od nowa, no ale nie możesz nic instalować.