Re: [WINNT] Windows 10 downgrade

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 downgrade
From: 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>
Date: Mon, 1 Feb 2016 20:30:27 +0000
On 01/02/16 14:59, marfi wrote:

Czyli warto znac takie ukryte niespodzianki. Mozna sporo czasu oszczedzic.
Teraz na spokojnie poobserwuje sobie internetowe fora, czy aby
przypadkiem nie zaktualizowali tego co mi trzeba. A w razie czego w kilka
godzin przywracam backup Windows 10 :)

"w kilka godzin przywracam..." ???

Przed upgrade zrobiłem backup aktualnego W8.1.
Po upgrade zrobiłem backup W10.
Powróciłem do W8.1 w ciągu 15 minut.
W razie potrzeby wrócę do W10 również w ciągu 15 minut.

Wszystko zrobilem tak jak piszesz ale ze mialem tego Windowsa 10 kilka dni, a moze i tydzien, to powstalo kilka rzeczy do zaktualizowania.
Poza tym w kazdym przypadku robilem kilka backupow (wrazieczegopokazdymkroku).

Pozdrawiam