Re: [WINNT] Modem MF823 nie działa na lapku z XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Modem MF823 nie działa na lapku z XP
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sun, 31 Jan 2016 19:34:49 +0100
Dnia Sun, 31 Jan 2016 17:17:56 +0000, PM napisał(a):

> Odinstaluj(i wywal jakieś pozostałości w postaci wykrzykników w
> menadżerze urządzeń) i zainstaluj ponownie, ale bez podłączonego
> modemu(z niektórymi drukarkami robiło się podobnie).
> Pamiętaj o restartach, nawet jak się nie rzuca o nie.
>
> Spróbuj też zmienić port(xp ma taką dziwną przypadłość, że mimo
> poprawnej instalacji sprzęt nie chce ruszyć w danym gnieździe).

Dziwne dosyć :) Wykonałem parę czynności porządkowych jak usuwanie
niepotrzebnych programów, doinstalowanie nowego Avasta i krótki skan
itd. i ni z tego ni z owego stona zarządzająca modemem zaczęła być
widoczna w przeglądarce ale pod numerem IP, nie pod nazwą. No i dobrze,
tyle wystarczy.
--
Jacek
-Kto znalazł, ten już nie szuka, zgadza się? Choć ludzie często znajdują