Re: [WINNT] Windows 10 do czego sluży funkcja wyszukiwania (lupa)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 do czego sluży funkcja wyszukiwania (lupa)
From: "Tomasz" <tutomasz44@gmail.com>
Date: Sat, 9 Jan 2016 17:58:45 +0100

Użytkownik "Tomasz" <tutomasz44@gmail.com> napisał w wiadomości news:56903c7b$0$22826$65785112@news.neostrada.pl...
Próbuję funkcję wyszukiwania (lupa). Prawie pusty komputer, wczoraj zaladowany system Windows 10, zaladowane tylko dwa zdjęcia.
Kopiuję nazwę jednego zdjęcia i wklejam do okienka w funkcji wyszukiwania.
Od kilku minut chodzą z lewej do prawej niebieskie kropeczki a rezultatu ciągle nie ma. Po ponad 10 minutach wyłączyłem tą funkcję wyszukiwania (nadal bez rezultatu). Mam zainstalowany również prościutki, darmowy programik Everything. W nim pisząc kolejne litery wyszukiwanej nazwy już dostaję rezultat. Ten sam plik został znaleziony zanim dopisałem nazwę do końca. Czy może robię coś nie tak z ta funkcją wyszukiwania Windows 10? Czy komuś z Was udało się coś wyszukać przy pomocy tej funkcji. Do czego ona służy?
Przecież ten windows 10 miał być taki świetny.

Robiłem rózne próby z wyszukiwaniem przy pomocy Windows i okazało się że okienko wyszukiwania w oknie folderu działa poprawnie i w miarę szybko znajduje szukany przeze mnie plik, natomiast próba wyszukania tego samego pliku z menu Start czy lupy nie kończy się nawet żadnym komunikatem po kilkunastu minutach procesu pt. "Trwa wyszukiwanie". Mnie ta funkcja (lupy) nie jest do niczego potrzebna a pytam jedynie aby się dowiedziieć czy to jest błąd Windowsa 10 i kiedys zostanie naprawiony czy może jakiś fehler mojego komputera?

--
Tomasz