Re: [WINNT] Jak zablokować instalację aktualizacji w Windows 7? (błąd GW

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak zablokować instalację aktualizacji w Windows 7? (błąd GWXUX.EXE, powiadomienie o Win10)
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 7 Jan 2016 09:55:00 +0100
Dnia Wed, 6 Jan 2016 14:23:49 -0800 (PST), halbjorn@gmail.com napisał(a):

> Czapki z głów! Podepnę się i ja z podziękowaniem, sposób rewelacja.
> Pierwszy raz robiłem cokolwiek w rejestrze i poskutkowało, brak tego
> denerwującego powiadomienia.

To sprawdzaj aktualizacje opcjonalne, bo tam się obecnie uaktualnienie do
Windows 10 pcha na siłę. Przy okazji - zaznaczysz, żeby to była aktualizacja
ukryta, a za chwilę system Ci i tak do odsłoni.

[ Richard B. Riddick: Lesson Learned. No such word as "friend".            ]
[                                            ("The Chronicles of Riddick") ]