[WINNT] Windows 10 downgrade

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows 10 downgrade
From: 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>
Date: Wed, 06 Jan 2016 00:13:05 +0000
Zainstalowalem sobie Windows 10 na czysto w ramach uprade'u. Wszystko aktywowane itp... Nie mam kopi zapasowej do ktorej bym mogl powrocic w ciagu miesiaca gdybym sie rozmyslil.
A mam powod, Windows 10 nie obsluguje Intel Nic Teaming
Czy, jesli przywroce teraz z kopii zapasowej Windows 8.1 wszystko bedzie lagalnie? Czy jesli przed lipcem, mimo wszystko bede chcial przejsc na Windows 10 i przywroce z kopii zapasowej (ktora zrobie), wszystko bedzie dzialalo i bedzie legalnie?

Poza tym, Windows 10 chodzi tak samo swietnie, jak Windows 8.1 ;) Zadnych problemow.

Pozdrawiam