[WINNT] Windows 10 - problemy

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows 10 - problemy
From: "Tomasz" <tutomasz44@gmail.com>
Date: Sat, 2 Jan 2016 14:09:43 +0100
Kilka dni temu na laptopie z Windows 7 zainstalowałem Windows 10 pro (64) .
Początkowo wszystko działało poprawnie ale po kilku dniach zauważyłem że
znikła mi funkcja wyszukiwania. Ikonka z lupa jest ale po nacisnięciu nic
sie nie dzieje ani nie ma żadnego komunikatu. Z menu startowego tez
wyszukiwanie sie nie odpala. Jednocześnie przestał działać przycist start z
lewa myszką, naciśnięcie prawego przycisku na Start działa i to by mi nawet
wystarczyło ale funkcja wyszukiwania nie odpala się wogóle. W inernecie jest
pełno porad co w takim przypadku zrobić, ale nic mi nie pomogło.
Może ktoś z grupowiczów ma jakąś lepszą poradę.

--
Tomasz