[WINNT] Win 7/64 i aplikacje 16-to bitowe

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Win 7/64 i aplikacje 16-to bitowe
From: "Irek.N." <tajny@jakis.taki.jest.pl>
Date: Sat, 16 Jan 2016 20:52:30 +0100
Mam pewien problem. Mam aplikację 16 bitową, która doskonale sobie radzi na Win XP/32, za to nie mogę jej uruchomić na Win7/64, a mam taką potrzebę.

Czy jest jakiś sposób konwersji kodu, uruchomienia w jakimś emulatorze, cokolwiek, co pozwoli aplikację podnieś bez grzebania w win7/64? Dosbox działa, ale wymaga instalacji, na dodatek woła okno statusu, a chciał bym aby program uruchamiał się w oknie bez zbędnych rzeczy.

Irek.N.