[WINNT] Udostępnianie folderu Win-7 / Win-XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Udostępnianie folderu Win-7 / Win-XP
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Wed, 13 Jan 2016 00:42:11 +0100
Z komputerów z W-XP udostępnianie idzie bez problemów, ale gdy "rozdającym" jest maszyna z 7-ką, to nic nie udało mi się osiągnąć, a próbowałem na różne sposoby. Nie mogę utworzyć "Grupy Domowej" do której mógłbym "zaprosić" pozostałe domowe maszyny, stojące na XP. Udostępnić, wraz ze wszystkimi prawami (odczyt / zapis) nie mogę niczego ponad to, co przewidziała "firma" MS, czyli folder "Public". Na nim, i tylko na nim - jest możliwe działanie innych maszyn, podpiętych do domowego Wi-Fi: zarówno odczyt, jak też zapis. Natomiast gdy chcę nadać im uprawnienia do pracy na osobnym dysku, siedzącym w maszynie z Win-7, to - kicha. Tzn. niby jakieś uprawnienia system akceptuje, ale nic z tego nie wynika: nadal inne maszyny nie mają tam wejściówki. Czy ktoś ma ten problem jeszcze w pamięci, i potrafi dać jakąś owocną wskazówkę?