[WINNT] [OT] Bluetooth nie działa

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] [OT] Bluetooth nie działa
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Tue, 12 Jan 2016 10:11:36 +0100
Witam
I od razu przepraszam za lekki OT. Byłem z tym na p.m.t.gsm i p.c.o.l,
ale bez rezultatu.
Zawziąłem się i postanowiłem uruchomić komunikację BT między moją starą
Xperią X8 a desktopem (Mint 17.3). Z kompa na telefon mogę przesyłać
pliki ale z telefonu na komp ni cholery.
Wybieram album>zdjęcie>wyślijBT>wybierz urządzenie(mój komp) i po chwili
mam komunikat:
Wysyłanie pliku do urządzenia (mój komp)
i po kolejnej chwili:
Udostępnianie Bluetooth: plik blabla.jpg nie został wysłany

Po próbie wysłania pliku z tel. na komp,
nieudanej, jest generowany w telefonie komunikat:
"Przyczyna niepowodzenia:
Urządzenie docelowe zabroniło tego przesyłania." Telefon jest oznaczony
w ustawieniach BT kompa jako "zaufany". Co tu można jeszcze zrobić?

Podobnie, niesposób przejrzeć zasobów na telefonie pomimo tego że w
opcjach BT na kompie jest: "przeglądaj pliki na urządzeniu x".
Skorzystanie z tej opcji generuje okienko w którym nic sensownego ani
widać ani zrobić.
Czy ktoś podpowie gdzie to szturchnąć żeby zadziałało?
--
Jacek
        -Co robi Jarosław jak ma ochotę popieprzyć?