Re: [WINNT] xp, zatrzymanie ciągłego, zapętlenia wyszukiwania plików

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] xp, zatrzymanie ciągłego, zapętlenia wyszukiwania plików
From: "maniek" <spam@spam>
Date: Wed, 6 Jan 2016 12:43:05 +0100
"PiteR" XnsA57FE2937853DPanElektronik@localhost.net">news:XnsA57FE2937853DPanElektronik@localhost.net...

Kurdę nie mogę tego zachowania uzyskać. Mój xp sp3 pl zachowuje się tak
jakbyś chciał.

Przypuszczalnie się tak wyszukiwanie zachowuje jak w momencie szukania nie generujesz żadnego ruchu na dysku - głównie zapisywania. Czyli odpaliłeś gołego win. Nie odpaliłeś żadnej aplikacji i zacząłeś szukać. Zapewne chodzi o jakiś mechanizm, który wykrywa, że w tym samym czasie gdy szukasz inna aplikacja coś sobie zapisuje nowego na dysk, co staje się sygnałem, że trzeba ponowić szukanie i wtedy proces szukania się zapętla. A wystarczyłoby dać możliwość wyboru w oknie szukania czy ma w pętli szukać czy wyszukać jednorazowo i zakończyć szukanie.
Wg mnie spieprzyli to gdy zakończył się era win98.
Gdyby taki win98 miał obsługę NTFS i sprawnie zarządzał RAM-em i korporacje pisały nadal pod niego sterowniki, aplikacje to bym do dziś na nim chętnie działał. Bo dla mnie od tamtych czasów dla domowego użytkownika niewiele się zmieniło. Im nowszy win to coraz więcej głupot podoklejane i coraz bardziej to puchnie po nic, czyli po to by coraz mocniejsze maszyny nabywać do wykonania tego samego co 10 lat temu.