Re: [WINNT] Obraz ISO Win7 64 ale bez SP1

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Obraz ISO Win7 64 ale bez SP1
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Sun, 3 Jan 2016 19:19:25 +0100
W dniu 2016-01-02 o 15:43, Czarek pisze:

http://www.writeurl.com/publish/b4fh9yagatrl2qypfqwv

A tak przy okazji - ma ktoś obraz ISO płyty Windows 7 SP1 x64 PL dla komputerów DELL (akurat laptop Dell Inspiron 17)?

Mam zakupionego laptopa z Win7 i dołaczona płyta przywracania jest bez SP1..
Padł dysk, nie chciało mi się 2 dni czekać na pobranie i instalację najpierw SP1 a potem 240 dodatków do SP1, to zainstalowałem z innej płyty Win7 SP1 system. No i nie przyjął klucza z naklejki :) trzeba było kombinować. Przydał by się obraz Dellowski w razie jakbym musiał znowu instalować system.

Pozdrawiam w Nowym Roku.

--
Irokez